shulelu

heej i dag har jag inte haft tid att blogga. Men nu har jag de och ska berätta lite vad jag gjort i dag. Jag har typ varit hemma hela dagen. Senare fixade jag mig och ducha och sen drog man te mormor så var syrran där. och så gick vi hem kl 7 och när jag öppnade dörren ut ur trappan kom de en katt och kolla på mig med en ragggg eller vad de heter så jag blev gätte red jag stängde dörren haha aa sen så drog jag i dörren och banka i den lite för katten skulle gå sen gick katten tur ahha men nu ska jag te de lungt och så puss hej skriver kanse lite mera senar.<3

Kommentarer
Postat av: Jenny - Blogg om Vardag, Foto & Mer

Fin blogg, Allt väl? :)

2011-02-07 @ 17:20:38
URL: http://jennykarolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0