heej<33

heej dt e natalie (nata)

va ute med roda i dag:) vi hade jätte kul tsm!!!:) vi busade hela tiden:)

vi gick till skolan-.-' asså vi bara gick dit för roda ville* så vi va där as länge så vi bara gick där så helt och plötsligt kommer  vaktmästaren *micke* han bah stirrade på oss hela tiden såå vi sprang efter typ en sek kollade roda och han va fortfarande där men han gick.....så vi sprang efter när vi kolla var han borta:O *micke e som ett spöke för oss= roda och jag!! för asså han kommer upp överallt där vi e*
forts....såå vi gick.... men dåååå sa roda att vi skulle typ til stora antren attt den va öppen jag bah okeej sååå vi gick dit men dåå märkte jag att 2 åsens klassrum va öppen:):O så vi skulle ringa linn,paulina,lola asså hela genget men jag och roda hade inte pengar-.- när vi skulle in såå helt och plötsligt kom micke in:O vi spraaaaang hem!!!! haahahah om han skulle shalla:O SKULLE VI DÖTT:/ mm men vi sprang typ till en trappa och värmde oss:/ sen gick vi hem till mej och hade dt kul:) orka skriva mer-.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0